Ważne "Oświadczenia oraz Wnioski prócz wypełnienia w USOSweb należy złożyć w wersji papierowej w trakcie trwania dyżurów KS do pokoju 3.061 lub wrzucić do skrzynki Komisji Stypendialnej Instytutu Romanistyki (w obu przypadkach: ul. Dobra 55, 3 piętro). Termin składania wniosków "papierowych" wraz z załącznikami: DO 10-tego dnia każdego miesiąca. (Jeśli np. złożą Państwo dokumenty 11. listopada to przepadnie państwu wypłata za listopad i naliczana ona będzie dopiero od grudnia) Liczy się termin dostarczenia dokumentów, a nie złożenia wniosku w USOSweb!!!
Stosownie do art. 110 k.p.a. organ administracji publicznej, który wydał decyzję, jest nią związany od chwili jej doręczenia lub ogłoszenia, o ile kodeks nie stanowi inaczej. Zatem to moment skutecznego doręczenia decyzji jest chwilą, w której decyzja wchodzi w życie, czyli wywołuje określone skutki prawne. Wypłata świadczenia (tj. stypendium) może więc nastąpić dopiero wtedy, kiedy decyzja o przyznaniu świadczenia została skutecznie doręczona stronie (tj. studentowi). Odpowiednio, jeśli decyzja nie została doręczona, organ nie ma podstaw, żeby wypłacić świadczenie, student zaś nie ma podstaw do żądania wypłaty.