- rejestracja na zajęcia odbywa się wyłącznie poprzez platformę USOSweb; - w każdej rejestracji studenci dostają dostęp do wielu przedmiotów, z których wybierają tylko te, które powinni zrealizować według obowiązującego ich programu studiów; - przed rejestracją na zajęcia prowadzone w Instytucie należy zapoznać się z planem zajęć; - terminy rejestracji są nieprzekraczalne; - istnieje wiele typów rejestracji, a każda z nich może odbywać się w innym terminie i według innych zasad, dlatego prosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami przed przystąpieniem do którejkolwiek z rejestracji; - wszystkie grupy zajęciowe mają określoną maksymalną liczbę słuchaczy. Limity te mogą się zmienić; - rejestracja może zostać zmieniona, odwołana lub powtórzona, jeżeli zajdzie taka potrzeba. W takim przypadku studenci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem. Wszelkie pytanie dotyczące rejestracji prosimy zgłaszać do sekretariatu Instytutu Romanistyki.