• Strona Główna
  • Dla studentów
    • Ogłoszenia dla studentów
    • Plan zajęć
    • Materiały do zajęć
    • Rejestracja na zajęcia
    • Rozliczenie roku
    • Inicjatywy studenckie
    • Kształcenie nauczycieli i profil metodyczny
    • Samorząd Studentów
    • Programy studiów
    • Dokumenty dotyczące studiów
    • Erasmus+ (studenci i pracownicy) i program MOST
    • Niestacjonarne studia zaoczne II stopnia
    • Wykładowcy polecają… do lektury i zadumy
    • A propos…
    • prace dyplomowe
    • Poradniki
  • Dla pracowników
    • Ogłoszenia dla pracowników
    • Zaproszenia do udziału w konferencjach
    • Nowe procedury sprawozdawania publikacji za rok 2019
  • Dla kandydatów
    • Informacje dla kandydatów
    • Wyniki rekrutacji
  • Kontakt

 

 

dyżury zima 2020/2021

ZAKŁAD DYDAKTYKI


Imię i nazwisko Termin dyżuru forma spotkania
mgr Elżbieta Burska wtorek 11.30-12.30 Zoom

link do spotkania zostanie przesłany po  uprzednim umówieniu się droga mailową

dr Anna Ciostek wtorek 12.00-13.00 Zoom.us

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową


dr Agnieszka Dryjańska
wtorek 15.00-16.00  Zoom.us, Link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową
dr Sébastien Ducourtioux  
środa 9h45-10h45
Zoom.us

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

mgr Beata Kowalska czwartek 15-16 forma spotkania po ustaleniu drogą mailową ze studentami
dr hab. Radosław Kucharczyk czwartek  10.00 – 11.00 zoom.us

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

dr Małgorzata Molska piątek 13h30-14h30 Zoom.us

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

dr Michał Obszyński wtorek 11.30-12.30 Zoom.us

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

mgr Helena Okęcka poniedziałek 10.oo – 11.oo Zoom

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

mgr Pascale Peeters wtorek 13.00-14.00
ZOOM 

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

dr hab. Maciej Smuk wtorek 11.30 – 12.30

 

Google Meet

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

prof. dr hab. Jolanta Sujecka-Zając

środa 10:00-11:00


Google Meet

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

dr hab. Krystyna Szymankiewicz  wtorek 13:30-14:30 Zoom.us

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

mgr Krystyna Zaleska  środa 11.30-12.30;

czwartek i piątek 11.30 sur rendez-vous

Zoom.us

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

dr Karolina Wawrzonek piątek 15-16
Google Meet

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

dr Marta Wojakowska czwartek 13.00 – 14.00
ZOOM 

link do spotkania zostanie przesłany po uprzednim umówieniu się drogą mailową

 

ZAKŁAD JĘZYKOZNAWSTWA

 

Imię i nazwisko Termin dyżuru forma spotkania
dr W. Fijałkowska   piątek 18.00-19.00 kontakt mailowy +zoom.us (link wysyłany przed każdym dyżurem)
dr Magdalena Grycan  piątki 13.30 14.30 kontakt mailowy + zoom.us (link wysyłany przed każdym dyżurem)
dr hab. M. Izert  czwartki 16.00-17.00 kontakt mailowy + zoom.us (link wysyłany przed każdym dyżurem)
dr Agnieszka Janion  czwartki 11.30 12.30
 kontakt mailowy + zoom.us (link wysyłany przed każdym dyżurem)
prof. dr hab. A Kieliszczyk  wtorki 12.00-13.00 kontakt mailowy + zoom.us (link wysyłany przed każdym dyżurem)
dr hab. M. Kostro Poniedziałki   16.30-17.00 kontakt mailowy + zoom.us
prof. dr hab. A. Mańkowska  czwartki 16.30-17.30 kontakt mailowy + zoom.us (link wysyłany przed każdym dyżurem)
prof. dr hab. E. Pachocińska  Poniedziałki   11.20-12.20 kontakt mailowy +Google Meet
dr hab. E. Pilecka  piątki 15.30-16.30 kontakt mailowy + zoom.us (link wysyłany przed każdym dyżurem)


ZAKŁAD LITERATUROZNAWSTWA

 

Imię i nazwisko Termin dyżuru forma spotkania
prof. dr hab. Remigiusz Forycki środa, godz. 12.00-13.00 Google Meet

Proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

dr hab. Marcin Klik wtorek, godz.16.40-17.40 Google Meet

Proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

dr Dariusz Krawczyk poniedziałek, godz. 11.30-13.00 Google meet

proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

dr Wiesław Kroker czwartek, godz. 15.00-16.00 Zoom.us

Proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

dr hab. Monika Kulesza środa, godz. 18.00-19.00 Zoom.us

proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

prof. dr hab. Józef Kwaterko  

po umówieniu

dr hab. Monika Malinowska urlop
dr Anna Opiela-Mrozik  

urlop

dr Kamil Popowicz środa, godz. 13.30-14.30 Zoom.us

proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

dr hab. Agata Sobczyk środa, godz. 12.00-13.00 Zoom.us

proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

dr Małgorzata Sokołowicz  

czwartek, godz. 17.30-18.30

Zoom.us

Proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

dr Dorota Szeliga piątek, godz. 14.45-15.45 Zoom.us

proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

prof. dr hab. Izabella Zatorska środa, godz. 14.00-15.00 Zoom.us

proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

dr hab. Judyta Zbierska-Mościcka  

wtorek, godz. 10.00-11.00

Google Meet Proszę o kontakt mailowy do godz. 19tej dnia poprzedzającego dyżur

 

 

  • PolskiPolski
  • FrançaisFrançais
  • Władze Instytutu
  • My w mediach
  • Nauka i badania
  • Zakłady i Pracownie
  • Pracownicy
  • Dyżury pracowników
  • Pracownicy emerytowani
  • Doktoranci
  • Rada Dydaktyczna
  • Biblioteki
  • Rys historyczny
  • Stowarzyszenie Absolwentów IROM
  • Cent ans de la Romane à Varsovie

Na skróty

  • Plan zajęć
  • Ogłoszenia dla pracowników
  • Ogłoszenia dla studentów
  • Profil metodyczny
  • Materiały do zajęć
  • Erasmus+ (studenci i pracownicy)
  • Opiekunowie/koordynatorzy
  • Zajęcia dla młodzieży szkolnej
© 2014 Instytut Romanistyki UW
Deklaracja dostępności